استفاده از سیستم تلفن هوشمند برای هر کسبوکاری الزامی است. امروزه و با سرعت یافتن زندگی افراد سپری کردن زمان طولانی در صف پاسخگویی به تماسها برای هیچ مشتری خوشایند نخواهد بود. ازاینرو استفاده از سیستم تلفن هوشمند گویا و تلفن اینترنتی بهعنوان راهحل این مشکل رایج شده است. این سیستمها با برقراری تماس از چند خط تلفن، فرآیند پاسخگویی به مشتری را افزایش میدهند. ازاینرو هم مشتری و هم کسبوکار بر اثر استفاده از سیستم تلفن گویا سود خواهند برد.
در این مقاله تیم تحریره پیام رسون قصد دارد بهطورکامل به چیستی سیستم تلفن گویا و هوشمند بههمراه ویژگیها و کارکرد آن بپردازد . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .
سیستم تلفن هوشمند و گویا چیست ؟:
سیستم تلفن هوشمند و گویا شبیه به یک سیستم سنتی است، اما تلفن هوشمند دارای گزینه های منو و قابلیت های تعاملی کافی برای انجام وظایف ساده خدمات مشتری بدون کمک به یک نیروی انسانی است.
سفارش صدای تلفن هوشمند و گویا ، اولین قدم در اتخاذ رویکرد مشتری مداری است و این امکان را به کسب و کار میدهد که با کارایی بیشتر بتوان از بهترین شیوهها پیروی کرد و ویژگیهای مناسب را برای ایجاد یک تجربه عالی برای مشتری پیاده سازی کرد .
بهطورکلی ابزارهایی که باعث تسریع فرایند استفاده از خدمات و محصول یک کسبوکار میشوند، برای هر بیزینسی ضروری هستند. برای مثال استفاده از سامانه پیامکی نیز کاربردی همانند تلفن گویا دارد. اطلاعرسانیها، پیگیری و ارسال لینک ثبتنام و خرید از کاربردهای پنل پیامکی است که باعث بهبود تجربه مشتری در کسبوکار شما خواهد شد.
در زیر به یک سری از مزیتهای تلفن هوشمند و گویا اشاره شده که برای راه اندازی این نوع تلفن بسیار ضروری است که با این مزیت ها آشنا شوید .
مزیت های سیستم تلفن هوشمند و گویا :
1- افزایش سرعت پاسخگویی به مراجعه کننده :
پیاده کردن تلفن هوشمند و گویا یکی از راههای تسریع در اطلاعرسانی و ارائه خدمات به مشتری محسوب میشود. مخاطبان و افراد تماسگیرنده نیازی به صرف زمان طولانی پشت خطوط تلفن ندارند. همچنین جایگزین خوبی برای مراجعه حضوری است . بهاین ترتیب مخاطبان کسبوکار شما بهدلیل راحتی بیشتر قطعا شما را انتخاب میکنند . در کنار این مشتری مداری میتوانید از پنل پیامکی نیز استفاده کنید و با ارسال اس ام اس از مشتری های خود بابت انتخاب کسب و کارتان قدردانی کنید .
2- بهبود سفر مشتری:
سفر مشتری به تجربه مخاطب در استفاده از خدمات و محصول یک کسبوکار گفته میشود که عوامل مختلفی بر کیفیت آن تاثیرگذار است. یکی از مهمترین عوامل موثر بر بهبود سفر مشتری تسریع در فرایند ارائه خدمات، پاسخگویی و رفع چالشها محسوب میشود. سیستم تلفن هوشمند گویا راهکاری سریع و در دسترس برای پاسخگویی با مراجعهکنندگان به شمار میرود. ازاینرو برای بهبود تجربه مشتری در استفاده از خدمات کسبوکار شما و تصویرسازی درست از برندتان، استفاده از پنل پیام کوتاه و ارسال اس ام اس را فراموش نکنید.
3- اختصاص دادن داخلی خاص به هر اپراتور:
با استفاده از سیستم تلفن هوشمند امکان ارائه خط داخلی به هر اپراتور وجود دارد. با این شرایط هیچ مراجعهکنندهای زمان طولانی برای پیدا کردن مسئول موردنظر خود صرف نخواهد کرد. فقط کافی است تا باتوجهبه گزینههای اعلام شده از سمت تلفن داخلی موردنظر خود را انتخاب کند.
4- کاهش هزینه ها با نصب تلفن گویا:
یک سیستم تلفن گویا هوشمند موثر ، با طراحی خوب می تواند بدون نیاز به یک نیروی انسانی اجرا شود. میتواند با ارائه گزینههای خود سرویس به تماسگیرندگان کمک کند و تنها زمانی که این گزینهها شکست بخورند، یک کارمند انسانی مورد نیاز است. بنابراین، یک سیستم تلفن گویا می تواند به کسب و کارها شما کمک کند تا در هزینه های استخدام تیم های خدمات مشتری بزرگ با اجازه دادن به سیستم خودکار برای انجام کارهای بیشتر، صرفه جویی کنند. سپس تیم میتواند روی مسائل مهمتر و تعامل با مشتریان برجسته تمرکز کند.
5- سیستم تلفن هوشمند و گویا زمان را کاهش می دهد :
مشتریانی که با یک کسب و کار تماس می گیرند نیاز به پاسخ سریع دارند. تیم های خدمات مشتری به طور مداوم در حال حل مشکلات تلفنی هستند. یک سیستم تلفن گویا هوشمند تعامل با مشتری، شناسایی نیازهای آنها و ارائه پشتیبانی از طریق پیام های از پیش ضبط شده یا با انتقال آنها به بخش مناسب، در زمان برای همه صرفه جویی می کند. آنها میتوانند تماسها را تسریع کنند، تماسگیرندگان را بهطور دقیق انتقال دهند، به آنها کمک کنند تا اقدامات خاصی را انجام دهند و تماسهای برگشتی را برنامه ریزی کنند. این تماس ها هرگز بی پاسخ نمی مانند. تماس گیرندگان بدون اتلاف وقت، پشتیبانی را به شکلی دریافت می کنند.
سیستم تلفن هوشمند و گویا در کسب و کارها همانند پنل پیامکی است که از سامانه پیام کوتاه خریداری میشود . در واقع هر دوی آنها در راستای رضایت مشتری قدم بر میدارند و کسانیکه توانسته اند با خرید پنل پیامکی کسب و کار خود را گسترش دهند برای راحتی خودشان در کنار ارسال پیامک از تلفن هوشمند هم استفاده میکنند و همواره در تلاش هستند تا بتوانند مشتری های بیشتری را جذب کسب و کارشان کنند .
تیم ما در سامانه پیامکی پیام رسون به شما عزیزان پیشنهاد میکند که اگر کسب و کارتان رونق گرفته و مشتری های فراوانی دارید حتما در کنار خرید پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از تلفن هوشمند و گویا نیز استفاده کنید .
جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .